کد خبر: ۸۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۴
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با انتقاد از برخی رویه‌های صداوسیما در مورد اطلاع رسانی پیرامون کرونا، گفت: گاهی نحوه اطلاع رسانی در شرایطی که در شیب مبارزه هستیم مردم را سست می‌کند.

انتقاد از رویه صداوسیما در مواجهه با کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با انتقاد از برخی رویه‌های صداوسیما در مورد اطلاع رسانی پیرامون کرونا، گفت: گاهی نحوه اطلاع رسانی در شرایطی که در شیب مبارزه هستیم مردم را سست می‌کند.

کرمی محمدی ادامه داد: خاطرم هست در روزهایی که ما سخت مشغول اقدامات مقابله با کرونا بودیم، وقتی تلویزیون را نگاه می کردیم، می گفتند همه چیز در حال خوب شدن است، حتی ما هم انگیزه مان را از دست می دادیم و می گفتیم شاید اشتباه از ماست. اینطور برخورد کردن آدم را سست می کند. ما الان در شیب مبارزه هستیم نباید کاری کنیم که مردم سست شوند.

وی ادامه داد: در جنوب شهر تهران، بسیاری از مردم زندگی عادی خودشان را دارند. درآمد خیلی ها در جنوب شهر روزانه است. این را ما باید درک کنیم و به این افراد کمک کنیم. دولت و نظام باید به این قشر کمک کنند و مطمئن باشید آنها وقتی بدانند که وضعیتشان تصمین است خوب گوش می کنند. بسیاری از کشورهای دیگر هم همین کار را کرده اند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با بیان اینکه در شیب بحران هستیم و ممکن است به شرایط بدتری برسیم، گفت: هنوز هر روز دو میلیون نفر آدم وارد تهران می شود و از آن خارج می شود و این ها به شهرها و استان های اطراف می روند. با توجه به ظرفیت درمانی که داریم، بیمارانی که پذیرفته نشدند هنوز در شهر هستند و دارند می چرخند و دنبال دارو می گردند.

وی افزود: باید مسائل را طوری بگویید که مردم باور کنند مشکل را. ما در مورد کرونا همه جانبه نیستیم و مسائل اقتصادی برای ما مهم است. ما باید ۲۰ روز، یک ماه و ... مسائل اقتصادی را بگذاریم کنار و دولت و حکومت باید تصمین بدهد به مردم که نگران نباشند. در همین صداو سیما وقتی ما تو صداوسیما میخواهیم حرفی بزنیم نباید بگویند که این حرف شما باید به بخش بازرگانی برود، چون تبلیغ شهرداری و ... می شود. تو شهرداری هم باید رعایت کنیم و انصافا هم رعایت شد و باید مسائل اقتصادی را کنار بگذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: