کد خبر: ۸۴۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
وضعیت مشهد از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان قرمز است اما مسئولان خراسان رضوی صرفا در «مرحله خواهش» از مسافران و زائران برای عدم سفر به این شهر هستند.

وضعیت مشهد «قرمز» است/ «تداوم خواهش» مسئولان برای عدم سفر به مشهدبه گزارش خبرداغ، شهر مشهد همچنان با مسائل مرتبط با کرونا درگیر است و در راستای مقابله با گسترش و شیوع این بیماری، تمهیدات بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

براساس اعلام فرماندار مشهدمقدس، ساعت کار نانوایی‌ها در مشهد طبق روال قبل است. سهمیه آرد آنها افزایش یافته و در صورتی که ضرورت ایجاب کند آمادگی داریم ساعت کارشان را هم افزایش دهیم.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرده تاکنون 2 نوزاد از مادران بستری شده مشکوک به ابتلا به کرونا در مشهد متولد شده‌اند و البته نتیجه آزمایش نوزادان هنوز قطعی نشده است.

راساس اعلام مسئولان استانی و شهری، وضعیت مشهد همچنان قرمز است و مسافران و زائران نباید به هیچ وجه مقصد سفرهای نوروزی خود را خراسان رضوی و مشهد قرار دهند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان‌رضوی نیز اعلام کرده است به‌محض تایید قیمت‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، توزیع میوه شب عید در مراکز تعیین‌شده آغاز خواهد شد.

همچنین براساس اطلاعات موجود، روزانه حدود 150هزار ماسک تنفسی و بهداشتی در استان خراسان‌رضوی تولید می‌شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی نیز بیان کرده است: غربالگری بهداشتی در 14 نقطه از ورودی‌های استان از روز‌های گذشته آغاز شده و مصوب شده است که این غربالگری شدت بیشتری بگیرد.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: