کد خبر: ۸۴۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۴
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در پیامی خطاب به آزاد توفیق، استاندار حلبچه، یاد و خاطره شهدای فاجعه شیمیایی حلبچه را گرامی داشت.

سرکنسول ایران در سلیمانیه یاد و خاطره شهدای فاجعه شیمیایی حلبچه را گرامی داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن پیام مهدی شوشتری به شرح زیر است:

بدون شک این حادثه جنایتکارانه علیه مردم مظلوم و قهرمان حلبچه توسط یک رژیم جنایتکار و با استفاده از سلاح های شیمیایی ساخته شده از سوی برخی کشورهای غربی مدعی دفاع از حقوق بشر، یکی از تراژدی‌های بزرگ ضدانسانی بود و جامعه بین‌الملل و بشریت از این بابت مدیون حلبچه و مردم بزرگ آن است.

جمهوری اسلامی ایران در این حادثه، به حکم وظیفه انسانی و اسلامی خود، از مردم حلبچه حمایت و پشتیبانی کرد. این حمایت‌ها از ملت‌های منطقه به ویژه ملت دوست و برادر عراق، در مقاطع مختلف تاریخی از جمله مبارزه با تروریسم و افراط گرایی ادامه یافت.
در شرایطی که این روزها جهان از جمله ملت‌های منطقه، گرفتار مصیبت بزرگ ویروس کشنده کرونا گشته و به همین دلیل مراسم بزرگداشت فاجعه شیمیایی حلبچه لغو گردیده است، برای جهان، منطقه و ملت های بزرگ ایران و عراق، رهایی از این بلای منحوس آرزومندم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: