کد خبر: ۸۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۱۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل پخش الکل صنعتی غیرمجاز در اردبیل خبر داد.

دستگیری ۱۱ عامل پخش الکل صنعتی غیرمجازبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، سید عبدالله طباطبایی عصر امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: در روزهای اخیر ۱۱ نفر از عوامل پخش الکل صنعتی غیرمجاز در اردبیل شناسایی و دستگیر شده‌اند که برخورد قانونی با این افراد صورت می‌گیرد.

وی افزود: با افرادی که اقدام به این حرکت خطرناک کنند به شدت برخورد می‌شود‌.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: پیگیری دقیق و سریع قضایی در خصوص شناسایی عوامل توزیع الکل‌های صنعتی غیرمجاز که موجب جان باختن تعدادی از همشهریان شده، صورت گرفته است و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: از مردم استان تقاضا داریم موارد و اصول بهداشتی که از طریق کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود توجه کرده و موارد را رعایت کنند.

طباطبایی گفت: مردم استان در صورت مطلع بودن از محل تولید و یا توزیع الکل‌های صنعتی غیرمجاز در استان، موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: