کد خبر: ۸۴۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
پزشک کاخ سفید اعلام کرد، دونالد ترامپ برای دومین بار طی چند روز اخیر با فردی در تماس بوده است که تست کروناویروس او مثبت شده است اما به انجام آزمایش یا قرنطینه نیازی ندارد.

پزشک کاخ‌سفید: دومین مقام برزیلی حاضر در عمارت ترامپ هم کرونا گرفتدونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته با گروهی شامل وزیر ارتباطات برزیل در ضیافت شامی شرکت داشت و مقام‌های برزیلی می‌گویند که تست کروناویروس این سیاستمدار برزیلی مثبت شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری رویترز، دکتر شان پی. کانلی، پزشک کاخ سفید گفت، یکی دیگر از مهمانان اخیر در مارالاگو که با رئیس‌جمهوری آمریکا گفت‌وگوی کوتاهی داشت، سه روز پس از آن علائمی از ابتلا به کووید-19 نشان داده و تست کروناویروس او مثبت شده است.

در بیانیه پزشک کاخ سفید آمده است: این تماس "کم خطر" بود و نیازی به "قرنطینه خانگی" رئیس‌جمهوری آمریکا احساس نمی‌شود. تماس رئیس‌جمهوری آمریکا با مورد اول بسیار محدود بود، در حد عکس انداختن و دست دادن و او نسبت به مورد دوم، زمان بیشتری را در مجاورت او ایستاد و تمامی این تعامل‌ها پیش از آن رخ داد که علائمی بروز کند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: