کد خبر: ۸۴۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۱

برخورد نمایندگان مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با متخلفانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی کیش، مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش، آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی درخصوص تخلفاتی چون گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، حراج غیرمجاز، عدم ارائه خدمات مناسب به مشتریان در تمامی صنوف ازجمله بازاریان، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، فروشگاه‌های اقلام مصرفی خانوارها، تخلفات در عرصه گردشگری جزیره کیش و ناوگان حمل و نقل است.

کیشوندان می‌توانند برای ارائه گزارش تخلفات با شماره تلفن‌های 124 و 44421947 به‌صورت شبانه‌روزیتماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: