کد خبر: ۸۴۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۷۳
مارک اسپر:
وزیر دفاع آمریکا گفت که پس از حمله به پایگاه «التاجی» که به کشته شدن دو سرباز این کشور و همچنین یک سرباز بریتانیایی انجامید، تمامی گزینه‌ها روی میز است.

پس از حمله به پایگاه «التاجی»، تمامی گزینه‌ها روی میز استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا امروز -‌پنج‌‌شنبه- گفت که پس از حمله به پایگاه «التاجی» که به کشته شدن دو سرباز این کشور و همچنین یک سرباز بریتانیایی انجامید، تمامی گزینه‌ها روی میز است.

وی در ادامه مدعی شد که این حمله از سوی گروه‌های تحت حمایت ایران صورت گرفته است.

اسپر در ادامه مدعی شد: «گروه‌های مورد حمایت ایران شب گذشته به این پایگاه حمله کردند و عامدانه التاجی و نیروهای ائتلاف بین‌المللی را هدف قرار دادند.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، وزارت دفاع را در جریان گزینه‌های احتمالی پیش رو گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: