کد خبر: ۸۴۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
احمد نوراللهی هافبک تیم پرسپولیس با شروع سال ۹۹، رکورد حضور علی کریمی در این تیم را خواهد شکست.

کاپیتان پرسپولیس در آستانه ثبت یک رکورد منحصر به فردبه گزارش خبرداغ ، احمد نوراللهی در لیگ چهاردهم و با نظر علی دایی به پرسپولیس آمد. او از آن فصل تاکنون تنها یک سال را به خاطر سربازی از این تیم دور بود و سپس به جمع قرمزهای تهرانی بازگشت و حالا کاپیتان سوم پرسپولیس به شمار می‌رود.

 

نکته جالب این که نوراللهی یکی از باسابقه ترین شماره هشت های پرسپولیس نیز محسوب می‌شود. وی با آغاز سال ۹۹ ششمین سال حضور در پرسپولیس را آغاز می‌کند و از نظر سابقه، جایگاه بهتری نسبت به علی کریمی و ناصر محمدخانی دو بازیکن شماره ۸ اسطوره ای این تیم پیدا خواهد کرد.

 

اما همچنان مجتبی محرمی با ۹ سال شماره هشت باسابقه پرسپولیس به حساب می‌آید اما نوراللهی شانس عبور از او را هم دارد.

 

ستاره خط میانی قرمزها در دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و جزو بازیکنان بی جانشین این تیم به حساب می‌آید و باید دید در سال جدید چه خواهد کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: