کد خبر: ۸۴۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۶
کاپیتان پارس جنوبی جم اجاره بهای مغازه خود را از مستاجرش در روزهای کرونایی نگرفت.

حرکت ارزشمند کاپیتان سابق پرسپولیس در روزهای کروناییبه گزارش خبرداغ ، این روزها که ویروس کرونا در سراسر ایران و جهان فراگیر شده، مشکلات زیادی در جامعه به وجود آورده است. خانه نشینی های عموم مردم از نظر اقتصادی نیز ضربه زیادی به بازاری ها و مغازه داران زده و از این رو آنها برای پرداخت اجاره بهای ماهیانه با مشکلات معیشتی مواجه شده اند. در این شرایط محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس و کنونی پارس جنوبی جم دست به یک اقدام جالب و ارزشمند زد.


نوری که صاحب یک مغازه در شهر تهران است، اجاره ماهیانه خود را در روزهای کرونایی از مستاجر خود دریافت نکرد تا در شرایط بحرانی کشور کمکی انجام داده باشد.


نوری در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص بیان کرد: با توجه به شرایط بداقتصادی در کشور در پی شیوع کرونا واقعا کاسبی ها به قول معروف خوابیده و توقع از مردم این است که به همه مغازه داران کمک کنند. من هم یک مغازه دارم که امروز چک اجاره بهای آن را پس دادم.


وی ادامه داد: این مساله باید فرهنگ سازی شود و همه به هم کمک کنیم. وقتی می بینیم پرستارها و دکترها چگونه در این روزها فداکاری می کنند ما هم باید در حد توانمان کمکی به هم نوعان انجام دهیم. در این شرایط بد اقتصادی کمک کردن ارزشمند است و البته که از شیوع بیماری کرونا هم جلوگیری می کند. از دولت هم توقع داریم در حد توان به مردم کمک کند.


نوری در پایان افزود: این باید یک پویش شود و همه بتوانیم دست یکدیگر را در شرایط خاص بگیریم. ما جامعه مهربانی داریم و این کمک ها در یاد افراد می ماند.

 

ورزش سه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: