کد خبر: ۸۴۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ابتلای ۳۰ نفر از کادر درمان این استان به ویروس کرونا خبر داد که هشت نفر از آنان پزشکان فوق تخصص و متخصص و بقیه هم پرستار و کادر آزمایشگاهی هستند.

کرونا؛ ابتلای هشت پزشک و ۲۲ کادر درمان در یزدبه گزارش خبرداغ، دکتر محمود نوری شادکام روز پنجشنبه به ایرنا گفت: این افراد برای خدمت به همنوعان خود در دام کرونا گرفتار شدند و امیدواریم مردم استان برای سلامتی آنها دعا کنند.

وی از بستری شدن ۴۱۰ نفر در مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: طی روزهای آینده ۱۰ تا ۱۵ درصد بر تعداد مراجعان به بیمارستانهای استان افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مقرر شده که بیمارستانهای خصوصی نیز به ایزوله کردن یکی از بخش های خود اقدام کرده و آن را در اختیار بیماران مشکوک به کرونا قرار دهند و به این ترتیب ظریفت تخت های یزد برای پذیرش این دسته از بیماران به ۶۰۰ تخت افزایش می یابد.

منبع: ایرنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: