کد خبر: ۸۴۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۶
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از عدم تغییر سرفاصله‌های قطارهای مترو حتی با وجود کاهش شدید مسافران خبر داد.

کاهش شدید تعداد مسافران مترو پس از شیوع کرونا در تهرانبه گزارش خبرداغ ، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تمهیدات مترو در روزهای آخرسال پرداخت و گفت: ما هفته سوم را پس از شیوع این بیماری در تهران طی می‌کنیم و با وجود اینکه در هفته اول پس از شیوع این بیماری حدود یک میلیون نفر از شهروندان از مترو تهران برای عبور و مرور خود استفاده می‌کردند، اما این میزان در هفته گذشته به ۷۰۰ هزار و در شرایط فعلی مترو به طور روزانه اکنون ۶۰۰ هزار نفر مسافر دارد.

وی ادامه داد: با تعطیلی مدارس و شرایط پیش آمده با کاهش شدید مسافران روبه‌رو شدیم، اما هیچ تغییری در سرفاصله قطارهای خود ایجاد نکردیم تا جایی که روز جمعه قطارها خالی حرکت می‌کردند.

نوبخت تصریح کرد: فکر می‌کنم در هفته آینده تعداد مسافران از این میزان هم کمتر شود با توجه به اینکه دولت هم بسیار تاکید دارد که مردم از سفرهای غیرضروری خود خودداری کنند، در نتیجه این مساله بر تعداد مسافارن موضوع تاثیرگذار خواهد بود.

پیش از این یوسف حجت، سرپرست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم ازکاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی حجم مسافران پس از شیوع ویروس کرونا خبر داده و گفته بود مترو و اتوبوسرانی به شدت تحت فشار هستند به خاطر اینکه تعداد مسافران بسیار افت کرده است و از طرفی هزینه‌های آن هم به مراتب افزایش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: