کد خبر: ۸۴۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
با هدف جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا انجام شد؛
معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با همراهی نمایندگان اداره اماکن و نیروی انتظامی، 6 واحد اجاره شبانه غیرقانونی در شرایط بحران کرونا را شناسایی و اقدام به پلمپ منازل کرد.

برخورد قاطع قانونی با اجاره‌دهندگان منازل مسکونی شبانه و ساعتی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، باتوجه به اینکه واگذاری هرگونه منزل مسکونی به‌صورت اجاره شبانه، ساعتی (موقت) و همچنین اجاره خودرو، مطابق مصوبه تاریخ 14/12/98 ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره، تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است، 6 واحد مسکونی در شهرک صدف که برخلاف هشدارها همچنان به‌صورت غیر قانونی فعالیت می‌کردند از سوی کارشناسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری شناسایی، پلمپ و مالکان متخلف این واحدها، با حضور رئیس اداره اماکن و نمایندگان نیروی انتظامی بازداشت شدند.

ممنوعیت اجاره شبانه منازل مسکونی و اجاره خودرو با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در جزیره کیش و حفظ سلامت کیشوندان به تصویب رسیده که طی روزهای گذشته از طریق سایت سازمان منطقه آزاد کیش، صداوسیمای مرکزی کیش، خبرگزاری‌های سراسری و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است، همچنین نمایندگان مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری با همکاری اداره اماکن، اطلاعیه مذکور را به تمامی مجتمع‌های مسکونی به‌صورت حضوری ابلاغ کردند.

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری از کیشوندان خواست تا تخلفات مربوط به اجاره شبانه منازل مسکونی یا اجاره خودرو را به شماره تلفن‌های 07644421555 (در ساعات اداری) و 09347683653 (در ساعات غیر اداری) اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: