کد خبر: ۸۴۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۳
سفیر کشورمان در روسیه اعلام کرد که روسیه ۵۰ هزار کیت تشخیص کرونا در اختیار ایران قرار داده و در اسرع وقت به کشور ارسال خواهد شد.

جلالی: روسیه ۵۰ هزار کیت تشخیص کرونا در اختیار ایران قرار دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاظم جلالی از تحویل ۵۰ هزار کیت تشخیص ویروس کرونا امروز سه‌شنبه بیستم اسفندماه از سوی روسیه به نماینده سفارت ایران در مسکو خبر داد و گفت که این تجهیزات در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن تقدیر از همکاری روسیه با ایران در مقابله با این ویروس به عزم تهران و مسکو برای افزایش سطح همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف به خصوص بهداشت و درمان اشاره کرد.

جلالی با اشاره به اقدامات گسترده ایران در جلوگیری از گسترش این ویروس در سطح کشور افزود: از آنجایی که ریشه کن کردن این ویروس مستلزم همکاری‌های منطقه ای و جهانی است در گفت‌وگوهای صورت گرفته با مقامات روسیه موضوع همکاری در سطح سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان و  نیز ستاد مبارزه با کرونا در این کشور مطرح و در ملاقات با خانم «یوریونا پوپوا» رئیس سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان همکاری با کشورمان مورد تاکید قرار گرفت.

جلالی ضمن قدردانی از طرف خود و دولت ایران از مواضع رئیس جمهور روسیه در زمینه همکاری با ایران در مقابله با ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک دو کشور شاهد همکاری‌های بیشتر در زمینه مقابله با این تهدید بین‌المللی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: