کد خبر: ۸۴۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۴۷۴
فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: برابر نیاز محیط سربازی به ماسک های بهداشتی ، خط تولید چترهای پرش را به خط تولید ماسک های بهداشتی تغیر داده شد.

تغییر کاربری خط تولید دوخت چترهای پرش به ماسک‌های بهداشتیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرهنگ زرین کلا فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: کارکنان پایور ، خانواده ها و همچنین کارکنان وظیفه که در پادگان ها به خدمت مقدس سربازی مشغول هستند، نیاز به تجهیزات اولیه پیشگیری از ویروس کرونا دارند که ماسک های بهداشتی جزء ضروریات است .

وی با اشاره به اینکه امروز نیاز است که در مقابله با ویروس کرونا تمام تجهیزات را پای کار آوریم افزود: بلافاصله بعد از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، خط تولید چترهای پرش تیپ ۵۵ هوابرد را به خط تولید ماسک های بهداشتی تغیر داده ایم .

سرهنگ زرین کلا ادامه داد: ارتباط خوبی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز داریم و چنانچه آنها نیاز داشته باشند، با ظرفیتی که در تیپ ۵۵ هوابرد وجود دارد در آینده ماسک‌های بهداشتی را در اختیار آنها قرار دهیم.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: تمام تلاش ما در مرحله اول حفظ کارکنان، بخصوص سربازان عزیز هستند که امانت‌های خانواده‌ها نزد ارتش هستند .

وی در خصوص ضد عفونی کردن اماکن تیپ ۵۵ هوابرد افزود: روزانه تمام اماکن، آسایشگاه ها، خبازخانه، محیط‌‌‌ ها و تمامی دفاتر را ضد عفونی می کنیم و این اطمینان را به خانواده های کارکنان وظیفه می دهیم که محیط و محل کارکنان وظیفه کاملا ضد عفونی شده است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: