کد خبر: ۸۴۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۴
حضور همزمان کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس در تضاد با خواست هواداران باشگاه سرخپوش است.

تصمیم باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس در تضاد با خواسته هوادارانبه گزارش خبرداغ ، آن زمانی که صحبت از حضور همزمان امیر قلعه‌نویی در رأس کادر فنی سپاهان و تیم ملی شد بسیار به این مسأله واکنش نشان دادند و حالا هم که گفته شده کریم باقری از پرسپولیس نخواهد رفت اما با اسکوچیچ در تیم ملی همکاری می‌کند برخی به این مسأله ایراد گرفته‌اند.

 

مخالفان این اتفاق معتقدند اگر قرار باشد باقری در هر دو سمت مربی پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته باشد، بدین معناست که پای کارهای غیراصولی دوباره به تیم ملی باز شده و این برای دراگان اسکوچیچ که همین حالا هم زیر فشار افکار عمومی است نمره مثبتی محسوب نمی‌شود.

 

یکی از نگرانی‌ها پیرامون اسکوچیچ این بود که او نمی‌تواند بازیکنان و ستاره‌های تیم ملی را کنترل کند و نظم و انضباط را در رختکن به‌وجود بیاورد. انتخاب کریم باقری به‌نوعی برطرف کردن همین نگرانی بود. بیش از مسائل فنی، چیزی که در چند سال اخیر درباره کریم باقری در قامت مربی دیده شد این بود که او رفتار بسیار جدی با بازیکنان دارد و به قول معروف بازیکنان از او حساب می‌برند. باقری اجازه بی‌انضباطی یا مسائلی از این دست را به کسی نمی‌دهد.

 

جدا از اینکه حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس با مخالفت‌هایی همراه شده هواداران پرسپولیس هم نگرانند که مربی تیم‌شان را مدتی در اختیار ندارند و این می‌تواند در روزهای پیش‌رو و اوج حساسیت مسابقات لیگ به ضرر قرمزها تمام شود. در این باره مدیر روابط عمومی باشگاه گفته است: «آقای کریم باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با آقای بهاروند صحبت و با سرمربی تیم ملی هم گفت‌و‌گو کردند و آقای بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو با آقای انصاری‌ فرد صحبت کرد تا موافقت کنند باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج که 7 و ۱۲ فروردین برگزار می‌شود کنار تیم ملی و اسکوچیچ باشند. سایر دیدارها مقابل عراق و بحرین هم بعد از اتمام ‌لیگ برتر و آسیا پانزدهم و بیستم خردادماه برگزار می‌شود.»

 

قدوسی اضافه کرده: «به همین دلیل باشگاه و آقای گل‌محمدی چون فدراسیون اصرار داشته و باقری هم موافقت کرده با این موضوع موافقت کردند تا ایشان بتوانند به تیم ملی کمک کنند. قرار هم ‌نبود باشگاه این موضوع را رسانه‌ای کند، اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور آقای باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه آقا کریم،‌ از آنجا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود، توضیحات مدیریت باشگاه و خود آقای باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌ تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود. در واقع آقا کریم‌ که اسطوره پرسپولیس هستند قبل از اتمام ‌لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی‌پوشان در تمرینات پرسپولیس نیستند و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهند بود. فدراسیون هم به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی‌مابین امضا نشده و ما هم پس از خبرها و مصاحبه‌های منتشرشده با نظر خود آقا کریم ‌شفاف‌سازی کردیم.»

 

گفته می‌شود طی امروز و فردا اسکوچیچ و باقری جلسه‌ای خواهند داشت تا مقدمات حضور مربی پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی انجام شود.

 

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس اعلام کرده باقری هیچ تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد و حضور دائمی‌اش در کنار تیم ملی در فصل آتی شایعه است، ضمن اینکه او هنوز برای این چهار ماه هم قراردادی را امضا نکرده است.

 

خود باقری هم گفته است: «من به کار خودم در پرسپولیس ادامه می‌دهم و هر زمان تیم ملی اردو و بازی داشت مثل بازیکنانی که به اردو می‌روند به انجام مسئولیت در آنجا خواهم پرداخت. از هواداران ممنونم و تأکید می‌کنم در خدمت پرسپولیس هستم و فقط موقع اردو و بازی مثل ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی خواهم بود و امیدوارم بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم. در واقع هم بنده و هم مسئولان باشگاه و کادر فنی پرسپولیس به‌خاطر بحث ملی این تصمیم را گرفته‌ایم و تأکید می‌کنم قرارداد دارم و بحث جدایی‌ام از پرسپولیس مطرح نیست.»

 

ایلنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: