کد خبر: ۸۴۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
درحالیکه ویروس کرونا به بیش از ۸۰ کشور رخنه کرده نزدیک به ۳۰۰ میلیون دانش‌آموز از درس و مدرسه محروم شده‌اند.

کرونا مدارس ۱۳ کشور جهان را تعطیل کردبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: درحالیکه ویروس کرونا به بیش از ۸۰ کشور رخنه کرده نزدیک به ۳۰۰ میلیون دانش‌آموز از درس و مدرسه محروم شده‌اند.

درحالیکه بیش از ۹۵ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از ۳۲۰۰ نفر نیز به خاطر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند بیش از ۲۹۰ میلیون نفر دانش‌آموز مجبور شده‌اند در خانه بمانند و به مدرسه نروند. این یک خسارت عظیم برای کشورهایی است که از یک سو با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند از سوی دیگر شاهد تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی خود هستند.

نهاد آموزشی ملل متحد یونسکو در گزارشی اعلام کرد ۱۳ کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی مدارس خود شده‌اند و بیش از ۲۹۰ میلیون کودک را از رفتن به مدرسه منع کرده‌اند.

یونسکو هشدار داده اگر شیوع کرونا و تعطیلی مدارس ادامه پیدا کند، آموزش در بخش بزرگی از جهان به خطر خواهد افتاد.

چین، ایتالیا، ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و فرانسه از جمله کشورهایی هستند که به خاطر شیوع کرونا، مدارس در آنها تعطیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: