کد خبر: ۸۴۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۱۵۳
وزارت خارجه چین خروج آمریکا از برجام را عامل بحران کنونی دانست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در خصوص گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ما گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران را بررسی و ارزیابی کردیم. این گزارش تایید می‌کند که اقدامات راستی‌آزمایی آژانس در ایران در خصوص اجرای برجام، عدم اجرای گام پنجم کاهش تعهدات برجامی و استفاده از مواد هسته‌ای در راستای اهداف دیگر کماکان ادامه دارد. ما از ایران می‌خواهیم که به همکاری با آژانس ادامه دهد

وی در ادامه افزود: امیدواریم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رعایت اصل بی‌طرفی و اعمال پادمان‌های نظارتی بر فعالیت‌های ایران نظارت کند و با ایران همکاری داشته باشد. 

وی در ادامه گفت: خروج آمریکا از برجام و سیاست فشار بر ایران عامل بحران کنونی درباره موضوع ایران است. ایالات متحده رویه غلط خود را کنار بگذارد و راه را برای گفت‌وگو و مذاکره باز کند. ما به همکاری خود با طرف‌های درگیر  برای حمایت از برجام  و یافتن راه حلی دیپلماتیک و سیاسی برای این موضوع ادامه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: