کد خبر: ۸۴۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۳۶۰
با حضور گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در پیکان، او به دنبال تقویت این تیم تهرانی است.

مقصد بعدی دو ستاره پرسپولیس معلوم شد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با حضور گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در پیکان، او به دنبال تقویت این تیم تهرانی است. در فضای مجازی شایعات زیادی درباره احتمال خرید بازیکن توسط پیکان از پرسپولیس شنیده می شود. سیامک نعمتی و امید عالیشاه 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدارهای اخیر بیشتر نیمکت نشین بوده و فرصت بازی کردن را پیدا نمی کنند.

 

در همین رابطه شنیده می‌شود یکی از جدی‌ترین و جدید ترین مشتریان نعمتی و عالیشاه تیم فوتبال پیکان تهران است که با توجه به رابطه خوب  این 2 بازیکن با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید خودروسازان آن ها می توانند در پایان فصل به این تیم اضافه شوند. اما از آنجایی که پیکان تهران شرایط ایده آلی در جدول رده بندی ندارد و در انتهای جدول قرار دارد باید دید آیا این بازیکنان حاضرند در شرایط فعلی از جمع سرخ‌پوشان جدا شوند.

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: