کد خبر: ۸۴۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کجای فوتبال دنیا یک مربی همزمان هم در رده باشگاهی و هم رده ملی مربیگری می‌کند که فدراسیون ما این تصمیم را گرفته.

حلالی: کجای دنیا یک مربی همزمان در باشگاه و تیم ملی مربیگری می‌کند؟به گزارش خبرداغ، اسماعیل حلالی، در خصوص انتخاب کریم باقری به عنوان مربی تیم ملی و تعطیلی لیگ اظهار داشت: اول از همه باید گفت که سلامتی بازیکنان از هر قهرمانی مهم‌تر است و ورزشکاران ما باید نهایت مراقبت‌های پزشکی را از خود داشته باشند تا این دوران هم تمام شود. و در مجموع تعطیلی لیگ‌برتر تصمیم مهم و درستی بود که گرفته شد.

 

وی در خصوص حضور همزمان کریم باقری و در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ادامه گفت: کدام انتخاب در سطح فوتبال ما درست انجام می‌شود که این انتخاب هم درست باشد؟ مگر ما مربی در کشور کم داریم که باقری باید همزمان هم در پرسپولیس باشد و هم تیم ملی، یک زمانی از آقای پورحیدری خواستند که بین تیم ملی و استقلال یکی را انتخاب کند که ایشان استقلال را انتخاب کردند.

 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: صد در صد این انتخاب غلط است، از همان لیست اولیه تیم ملی بگیرید تا بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند همگی می‌توانند حاشیه ایجاد کنند که مربی تیم ملی مربی پرسپولیس هم هست که این انتخابات صورت می‌گیرد.

 

حلالی در پایان گفت: انتخاب مربی تیم ملی اشتباه بوده است چه برسد به دستیارنش، کجای فوتبال دنیا یک مربی همزمان هم در رده باشگاهی و هم رده ملی مربیگری می‌کند که فدراسیون ما این تصمیم را گرفته؟ امیدوارم کمی فکر و تأمل در پشت سر این انتخاب‌ها باشد تا در نهایت فوتبال از این بیشتر ضرر نکند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: