کد خبر: ۸۴۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
وضعیت عمومی خانم فاطمه رهبر که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود، بهبود یافته است.

مبتلا شدن نماینده تهران در مجلس یازدهم به کرونا / همسر، پسر، دختر و داماد او هم مبتلا شدندبه گزارش خبرداغ ، وضعیت عمومی خانم فاطمه رهبر که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود، بهبود یافته است.

وضعیت عمومی فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، بهبود یافته است.

این در حالیست که پزشکان صبح امروز از وضعیت وی ابراز نگرانی کرده بودند اما از ساعتی پیش وضعیت تنفسی و عمومی خانم رهبر بهبود یافته و موجب امیدواری پزشکان شده است.

بنا بر این گزارش، همسر، پسر، دختر و داماد خانم فاطمه رهبر که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده بودند نیز پس با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شدند.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: