کد خبر: ۸۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۶۷۹
ستاره تیم فوتبال استقلال بر اساس اعلام سایت ورلد کلاب رنکینگ بالاتر از آزمون و علیپور قرار گرفت.

ستاره هایی که استقلال را بالاتر‌ از پرسپولیس قرار دادند!+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در رتبه ۸۲ جهان و در صدر برترین مهاجمان ایرانی قرار گرفت، به نظر می رسدجهش فوق العاده این بازیکن بعد از گلزنی در دربی و لیگ قهرمانان آسیا بوجود آمده است.

 

نکته جالب توجه در این رده بندی که جدول آن را در پایین مشاهده می کنید. نزول جایگاه هر ۵ مهاجم برتر کشورمان است. پس از مطهری، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه با ۲ پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۰۲ جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد. علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم با ۳۸ پله سقوط نسبت به رده بندی قبل در رتبه ۲۶۱ جهان و سوم ایران جای گرفت.

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: