کد خبر: ۸۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع) سپاه استان تهران خبر داد؛
روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اطلاعیه ای از کشف و ضبط یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه این استان در جنوب تهران خبر داد.

کشف و ضبط انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی در جنوب تهران توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: سازمان اطلاعات سپاه این استان در یک عملیات اطلاعاتی موفق ، یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی در جنوب تهران را کشف و محموله‌های آن را ضبط کرد.

در این انبار، که عملیات کاوش و کشف اقلام موجود در آن همچنان ادامه دارد ،انواع ماسکهای اتاق عمل، ماسک بیهوشی، لوله ساکشن، دستکش جراحی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه پزشکی، با ارزش بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان ، احتکار شده بود که با اقدام اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) شناسایی و در عملیاتی غافلگیر کننده ضبط گردید که در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: