کد خبر: ۸۴۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۳
مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی تعطیل شد.

نماز جماعت در اداره‌ها تعطیل شدبه گزارش خبرداغ ، حامد صالحی _ مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور _ با اعلام این خبر اظهار کرد: حسب مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه ستاد مرکزی اقامه نماز کشور، به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

او تصریح کرد: البته می‌بایست ادارت و دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ضمن فراهم کردن شرایط مناسب برای اقامه نماز فرادا و تامین اقلام مورد نیاز برای این فریضه برای کارکنان آن دستگاه، این مهم به نحو شایسته انجام پذیرد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: