کد خبر: ۸۴۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۸۹
رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: کلاهبردار اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار اینترنتی در کردستان دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ مهدی دانش پور روز یکشنبه اظهار داشت: متهم به منظور پولشویی و گم کردن رد، وجوه برداشتی از حساب کاربران را صرف خرید و فروش ارز دیجیتال می‌کرد.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان، پرونده‌ای در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب او تشکیل شد و رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ دانش پور اضافه کرد: مالباخته با دریافت پیامکی متوجه برداشت غیرمجاز از حساب خود شده بود که برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه کرد.

وی یادآور شد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا و گردش وجه برداشت‌شده در چندین حساب واسط، در نهایت متهم اصلی شناسایی و پس از بررسی مشخص شد وی با وجـوه سرقتی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده است.

سرهنگ دانش پور با اشاره به اینکه این فرد پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، گفت: مردم باید هوشیار باشند و وارد هر لینک و درگاه بانکی نشوند، فریب تبلیغات جذاب و تخفیف‌های ویژه در فضای مجازی را نخورند چرا که با ورود به یک درگاه جعلی امکان سرقت اطلاعات بانکی و سوءاستفاده‌های بعدی حتمی است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: