کد خبر: ۸۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۸
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم آلودگی هوا در پنج استان کشور تا امشب (۱۱ اسفند) خبر داد. بر اساس این اطلاعیه هوای ۵ شهر طی امروز در محدوده هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای ناسالم برای همه قرار خواهد گرفت.

اطلاعیه هواشناسی در پی آلودگی هوا در ۵ استان / تا اواخر شب هوای تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد آلوده‌تر می‌شودسازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم آلودگی هوا در پنج استان کشور تا امشب (۱۱ اسفند) خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی از بامداد امروز (۱۱ اسفند) تا اواخر شب در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد با افزایش غلظت آلاینده‌های هوا مواجه خواهیم بود.

بر اساس این اطلاعیه هوای این شهرها طی امروز در محدوده هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای ناسالم برای همه قرار خواهد گرفت. از این‌رو به بیماران و خردسالان توصیه می‌شود که از حضور در فضای باز خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: