کد خبر: ۸۴۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۳۹۹
در پی انتشار ویروس کووید۱۹ و نیاز کشور به ماسک‌های فیلتردار، دو شرکت مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ساخت دستگاه‌های تولید این نوع ماسک را آغاز کردند.

ساخت دستگاه‌های تولید ماسک فیلترداربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در پی انتشار ویروس کووید۱۹ و نیاز کشور به ماسک‌های فیلتردار، دو شرکت مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ساخت دستگاه‌های تولید این نوع ماسک را آغاز کردند.

 این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی آلتراسونیک وظیفه دوخت، برش و جوش قسمت‌های مختلف ماسک‌های فیلتردار مدل n۹۵ که جهت جلوگیری از این انتشار این ویروس توصیه می‌شود را انجام می‌دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مرحله اول ۱۳ دستگاه به سفارش شرکت‌های تولید ملزومات بهداشتی تحویل خواهد شد. تولید مواد ضد عفونی کننده انفرادی بر اساس استاندارد سازمان جهانی بهداشت از دیگر فعالیت‌های پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در مقابله با کرونا ویروس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: