کد خبر: ۸۴۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۹۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پنج روز گذشته برای هشت داروخانه در این استان پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

تشکیل پرونده تخلف برای هشت داروخانه در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حیدر میرزایی گفت: در پنج روز گذشته برای هشت داروخانه در این استان پرونده تخلفاتی به جهت اخفا و امتناع از عرضه ماسک و گران فروشی، کم فروشی و فروش اجباری ماسک و مواد ضدعفونی کننده تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای وظایف سازمانی و درخواست‌های شهروندان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش است.
وی گفت: فروش اجباری به این صورت است که متصدی داروخانه جهت عرضه ماسک خریدار را ملزم به خرید اقلام دیگر می‌کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: عمده پرونده‌های متشکله مربوط به زاهدان بوده و در اغلب شهرستان‌ها ماسک جهت عرضه در داروخانه‌ها موجود نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: