کد خبر: ۸۴۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۱
آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی ضمن توصیه به مردم برای انجام مراقبت‌های پزشکی، اجازه مصرف سهم امام براق مقابله با کرونا را صادر کرد.

اجازه آیت‌الله صافی در مصرف سهم امام برای مقابله کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در پاسخ به استفتای انجام شده، مجوز مصرف سهم امام در مقابله با بیماری کرونا را صادر کرد.

متن استفتا و پاسخ معظم له به این شرح است:

«محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی

سلام علیکم
احتراماً باستحضار می‌رساند خادمان درمان و سلامت استان قم که چندین سال است با توصیه و نظارت حضرتعالی، خدمات زیادی را به درمان استان قم کرده‌اند و این افتخار نصیب آنها گشته که در راه‌اندازی و تاسیس چندین مرکز بزرگ پزشکی و بیمارستان، توفیقاتی داشته‌اند، در مقطع کنونی لازم می‌دانند که در حدّ توان به بهداشت استان و جلوگیری از شیوع این بیماری و درمان بیماران، خدمات بیشتری ارائه دهند.


از این جهت، خیّرین استان از حضرتعالی اجازه مصرف سهم مبارک امام علیه السلام را درخواست می‌نمایند. ادام الله تاییداتکم

مجمع خادمان درمان و سلامت استان قم
با احترام. حسن خلیلیان»

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: (وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً)
و علیکم السلام و رحمه الله

با تقدیر و تشکّر فراوان از جامعه پزشکی ایران؛ پزشکان عزیز و پرستاران زحمتکش و کارکنان خدوم که برای سلامتی مردم عزیز تلاش فراوانی دارند، از ملّت بزرگ و شریف ایران درخواست دارم که با رعایت اصول بهداشتی، به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کامل داشته باشند.

همچنین خیّرین درمان و سلامت کشور که همیشه به وظایف شرعی و انسانی خود عمل می‌کردند، در این مقطع حسّاس هم مسئولان امر را کمک نموده و مجاز هستند از نصف سهم مبارک امام علیه‌السلام برای این عمل خداپسندانه مصرف نمایند.

ان‌شاء الله تعالی با توجّهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم عجّل الله تعالی فرجه الشریف هر چه زودتر این نگرانی و بیماری رفع گردد.

۵ رجب المرجب ۱۴۴۱
لطف الله صافی»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: