کد خبر: ۸۴۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
هافبک تیم پرسپولیس گفت:آنقدر ذهنشان را درگیر پرسپولیس کردند که تیم خودشان را فراموش کردند.

به جای جنگیدن در زمین به پرسپولیس تهمت می‌زنند/ لیورپول نیستیم، هدفمان فقط قهرمانی استبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کمال کامیابی‌ نیا، درباره برد سرخپوشان مقابل شهرخودرو اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم. از ابتدای بازی روی نکاتی که کادر فنی گفته بود تمرکز کردیم و مسائلی که مربیان خواسته بودند را در زمین پیاده کردیم. تنها ناراحتی ما این بود که هواداران‌مان را در کنارمان نداشتیم.

 

او درباره شروع خوب پرسپولیس در این بازی گفت: ما نیم‌فصل اول به شهر خودرو باخته بودیم اما در این بازی با تفکرات آقا یحیی توانستیم شروع خیلی خوبی در بازی داشته باشیم و همان ابتدای بازی هم گل بزنیم که این گل‌ها در ادامه بازی خیلی به ما کمک کرد.

 

کامیابی‌نیا درباره تاثیر گل‌محمدی در روند فنی پرسپولیس از آغاز نیم‌فصل دوم گفت: آقا یحیی مربی بزرگی است و از زمانی که آمده رابطه خوبی با همه بازیکنان برقرار کرده است. با وجود اینکه زمان کافی وجود نداشت ولی او تفکرات خودش را در تیم پیاده کرده و نتایج خوبی هم در بازی های سخت و فشرده ای که با مدعیان داشته ایم گرفته است و امیدوارم هواداران و باشگاه و پیشکسوتان عزیز از او تمام قد حمایت کنند تا بتواند برنامه‌هایش را در تیم جا بیندازد.

 

او ادامه داد: به نظر من وقتش رسیده که به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و الان مربیان جوان خوبی هستند که می‌توانیم رویشان حساب باز کنیم. من هر روز در تمرین‌ها شاهد هستم که آقایحیی زودتر از همه می‌آید و برنامه‌ها و کارهای تمرین را هماهنگ می‌کند. او و کادرش واقعا زحمت می‌کشند و امیدوارم که با این کادر روز به روز بهتر شویم.

 

هافبک پرسپولیس درباره نتایج تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه در هر دو بازی روی اتفاقات گل خوردیم و حقمان بیشتر از اینها بود. با این حال هنوز 4 بازی مانده و خیلی اتفاقات می‌تواند بیفتد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی‌های باقیمانده بهترین نتایج را بگیریم. درست است که شرایط سخت شده و باید منطقی باشیم ولی هنوز خیلی امید داریم و مخصوصا با حمایت هواداران در بازی‌های خانگی می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.

 

او درباره اختلاف امتیاز ایجاد شده با رقبا در صدر جدول و اینکه بعضی‌ها موقعیت پرسپولیس برای قهرمانی را به لیورپول تشبیه می‌کنند، گفت: ما نه لیورپولیم نه هیچ تیم دیگر. ما پرسپولیسیم و از اول فصل هدفمان قهرمانی بود و آنقدر تلاش کردیم و می‌کنیم تا در پایان فصل به این هدف برسیم. تمام بازیکنان تلاش می‌کنند و در سخت‌ترین شرایط یکدیگر را حمایت می‌کنند تا بتوانیم باز هم قهرمانی را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم و هنوز تا قهرمانی بازی های زیادی مانده است.

 

کامیابی‌نیا درباره اتهاماتی که بعضی افراد در روزهای اخیر به پرسپولیس می‌زنند، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم هر کسی که می‌خواهد سر و صدایی ایجاد کند یا خود را مطرح کند، اسم پرسپولیس را می‌آورد و این حرف‌ها را می‌زند. این افراد آنقدر ذهن خودشان را درگیر پرسپولیس کرده‌اند که تلاش کردن برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند. موضوع جدیدی هم نیست. در این سال‌ها به جای اینکه در زمین مبارزه کنند و جواب زحماتشان را بگیرند، فقط این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند تا هواداران خودشان را گمراه کنند و یا ناکامی های شان را توجیه کنند. متاسفانه تا اتفاقی می‌افتد به پرسپولیس حمله می‌کنند و فکر می‌کنند اینگونه می‌توانند ناکامی خود را جبران کنند و هیچ مستند و دلیل خاصی هم برای حرف خود ندارند.

 

او تاکید کرد: من از فدراسیون و کمیته انضباطی می‌خواهم که حتما به این مسائل ورود کنند و جلوی اینگونه اتهامات را بگیرند و با افرادی که این اتهام‌ها را می‌زنند هم برخورد کنند. خیلی عجیب است یک تیم با یک دیگر بازی دارد ولی بعد از اینکه می‌بازند به بقیه تهمت می‌زنند. چطور زمانی که تیمشان می‌برد همه چیز خوب و بدون مشکل است ولی وقتی نتیجه نمی‌گیرند خودشان را مقصر نمی‌دانند و شروع می‌کنند به حمله کردن به پرسپولیس؟!

 

او درباره اظهارات یکی از بازیکنان با سابقه گفت: من برای او احترام زیادی قائلم. به هر حال او بازی های ملی زیادی دارد؛ این حرف‌ها از او بعید است که بخواهد با کنایه زدن حرف بزند.

 

هافبک پرسپولیس ادامه داد: خدا شاهد است بعد از بازی آسیایی که باخته بودیم فرزند 4 ساله من از ناراحتی گریه می‌کرد و می‌گفت نرو تمرین! همه بازیکنان ما برای این تیم زحمت می‌کشند و با تمام وجودشان در بازی‌ها و تمرینات کار می‌کنند. آن وقت بقیه چطور به خودشان اجازه می‌دهند که علیه تیم ما حرف زده و قهرمانی‌های ما را لوث کنند؟ مگر می‌شود اینقدر راحت در رسانه ملی علیه یک تیم حرف بزنند و هیچ برخوردی هم نشود؟ خیلی راحت حرف‌هایشان را می‌زنند و بعد می‌گویند اسمی از تیمی نیاوردیم.

 

وی اضافه کرد: باز هم از کمیته انضباطی می‌خواهم که به این موضوع ورود کند چرا که اگر برخوردی نشود هرج و مرج ایجاد می‌شود و همه تیم‌ها به یکدیگر حمله می‌کنند. باور کنید همین حرف‌هاست که به فضای مجازی هم برده می‌شود و آنها با بزرگ کردن این حرف‌ها باعث می‌شوند این اختلاف‌ها به ورزشگاه‌ها کشیده شود و روی سکوها درگیری به وجود بیاید.

 

کامیابی‌نیا همچنین گفت: همین 4 سال پیش که ما فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشدیم، بروند داوری بازی‌های ما را ببینند. فقط سه داور بخاطر اشتباه در بازی‌های پرسپولیس در آن سال محروم شده بودند. اگر قرار باشد از داوری و ضرر کردن تیم‌ها حرف بزنند، ما هم خیلی حرف برای گفتن داریم. با این حال ما اتفاقات آن فصل را به پای اشتباه داوری و ضعف خودمان گذاشتیم و به کسی تهمت نزدیم و امسال هم کم‌ضرر نکردیم. به نظر من مطرح کردن این مسائل خیلی زشت است و اصلا حرفه‌ای نیست که دائما ناکامی خودمان را به بقیه ربط بدهیم. این تیم‌ها وقتی نمی‌توانند بازی‌های خود را ببرند نباید حرفی از پرسپولیس بزنند. ما باز هم تلاش می‌کنیم و تمرکزمان فقط روی تیم خودمان است. امیدوارم با حمایت هواداران در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: