کد خبر: ۸۴۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۲
مهاجم برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید ممکن است از بازی برگشت این تیم با آبی‌پوشان منچستر محروم شود.

احتمال محرومیت مهاجم رئال مقابل منچسترسیتیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید که شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برد یک بر صفر مقابل منچسترسیتی را از دست داد و در نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد، علاوه بر از دست دادن سرخیو راموس برای بازی برگشت به دلیل دریافت کارت قرمز، اکنون ممکن است مهاجم برزیلی‌اش را هم به دلیل اظهارات تندش پس از بازی شب گذشته برای بازی برگشت در اختیار نداشته بود.

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ممکن است وینیسیوس جونیور را به دلیل اظهارات علیه دانیله اورساتو و تیم داوری این بازی یک جلسه محروم کند.

وینیسیوس جونیور پس از بازی شب گذشته گفت: آنها از نظر فیزیکی ما را شکست ندادند. گابریل ژسوس پیش از زدن گل اول منچسترسیتی روی راموس خطا کرد و همه این موضوع را می‌دانند. چنین خطایی در نیمه اول روی من توسط ریاض محرز رخ داد، اما خطای من گرفته شد. آنها کمک داور ویدئویی (VAR) دارند، اما از آن استفاده نمی‌کنند. داوران همیشه به سانتیاگوبرنابئو می‌آیند و تصمیماتی علیه ما می‌گیرند. من در زمین دیدم که روی راموس خطا صورت گرفت و نیازی نبود در رختکن صحنه را دوباره ببینم.

وی افزود: در بازی با لوانته در اولین خطایی که راموس انجام داد، کارت زرد گرفت که این امر عادی به نظر نمی‌رسد. آیا داوران عمداً چنین تصمیماتی علیه ما می‌گیرند؟ بله، همین‌طور است. ما تیمی هستیم که بیشترین قهرمانی در لیگ قهرمانان را داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: