کد خبر: ۸۴۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۹
بیمارستان جم در اطلاعیه شماره ۷ خود، خبر داد شرایط بالینی محمدرضا شجریان، تغییری نکرده و شرایط قلبی و ریوی او پایدار است و همچنان برای نیاز به حمایت تنفسی بیشتر از دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) استفاده می‌شود.

آخرین وضعیت جسمانی شجریان در بیمارستانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: هیات مدیره بیمارستان جم، امروز (پنجشنبه ۸ اسفند) با انتشار اطلاعیه‌ای تازه، از آخرین وضعیت بیماری محمدرضا شجریان، استاد آواز ایرانی خبر داد.

در اطلاعیه شماره ۷ هیات مدیره بیمارستان جم آمده است:

«در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست وهم میهمان عزیز به استحضار می‌رساند شرایط بالینی ایشان در حال حاضر تغییر جدیدی نسبت به روز گذشته نداشته و شرایط قلبی و ریوی پایدار است و کماکان به دلیل نیاز به حمایت تنفسی بیشتر از دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) استفاده می‌شود و تا اطلاع ثانوی جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه است.»

محمدرضا شجریان، استاد آواز ایرانی، بیش از سه سال است که درگیر بیماری سرطان است و در چند ماه گذشته به خاطر مشکلات تنفسی، بارها در بیمارستان بستری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: