کد خبر: ۸۴۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۸
دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود، امروز پس از اعلام نتیجه آزمایشش، از بیمارستان ترخیص شد.

نتیجه آزمایش کرونا دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر چه بود؟به گزارش خبرداغ ، یکی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر روز گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و به دنبال آن طی برگزاری یک جلسه اضطراری از سوی دانشگاه، تمام خوابگاه‌های این دانشگاه تخلیه شد.

اما حالا با پیگیری مرکز درمان این مرکز آموزش عالی از بیمارستان مسیح دانشوری درخصوص نتیجه آزمایش دانشجوی موردنظر، ابتلای او به ویروس کرونا رد شد.

 

در پیگیری‌هایی که خبرنگار حوزه دانشگاهی از دانشگاه انجام داد؛ ابتلای این دانشجو بر مبنای اظهارات پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری از سوی دانشگاه تایید یا تکذیب نشد چرا که با توجه به متفاوت بودن نتایج آزمایش در نوبت‌های مختلف، نمی‌توان به طور قطعی بر موضوع عدم ابتلا تایید کرد.

طبق اظهارات یک مقام مسئول در این دانشگاه، دانشجوی مورد نظر در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده است اما باز هم آنها منتظر تاییدیه وزارت بهداشت هستند، بنابراین تا ابلاغیه‌ای از سوی وزارت دریافت نشود نمی‌توان به طور قطع در این باره اظهار نظر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: