کد خبر: ۸۴۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۵۳۳
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه‌ها وجود دارد، گفت: امروز عصر در ستاد در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

تعیین تکلیف تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در ستاد ملی مبارزه با کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ربیعی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه ها در کشور وجود دارد گفت: امروز عصر در ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست نمکی تصمیم گیری می شود.

ربیعی افزود: یک دیدگاه این است که تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در کنترل بیماری موثر است در حالیکه دیدگاه دیگر معتقد است تعطیلی مراکز آموزشی مقدمات و زمینه مساعدی برای جابجایی خانواده ها و مسافرت را پدید می آورد و این موضوع باعث شیوع بیماری در سراسر کشور می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست های متعدد در قالب چندین کمیته در ذیل ستادملی مبارزه با کرونا گفت: امروز هم علاوه بر جلسه اصلی ستاد ملی، کارگروه پیش‌بینی و برنامه ریزی اقتصادی مرتبط با کرونا نیز با حضور دستگاه های ذیربط برگزار می شود. روز گذشته هم کارگروه تدارکات و تامین نیازمندی های بهداشتی مورد نیاز مردم در وزارت صمت برگزار شد.

سخنگوی دولت افزود: امروز شخصا پیگیر جلسات تدارکات برای تامین ماسک و ضدعفونی کننده ها بودم و خبردار شدم چند کارخانه به صورت چند شیفت در حال تولید هستند و به زودی محصولات آنها در مقیاس وسیع توزیع خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: