کد خبر: ۸۴۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مثبت بودن تست کرونا علی ربیعی را تکذیب کرد و گفت: نتیجه تست ربیعی فردا یا پس فردا مشخص می‌شود.

 

نتیجه ی تست کرونای ربیعی، فردا یا پس فردا مشخص می شودبه گزارش خبرداغ، کیانوش جهانپور سه‌شنبه شب درباره شایعه‌های مطرح شده مبنی بر مثبت بودن تست کرونا سخنگوی دولت، افزود: قرار بود امشب از ربیعی تست کرونا گرفته شود و هنوز نتیجه تست مشخص نیست.

 امروز نتیجه تست کرونا ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت مثبت شد و با توجه به حضور حریرچی در نشست خبری روز گذشته با علی ربیعی، احتمال ابتلای سخنگوی دولت به کرونا داده می‌شود.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا، و بیش از ۲ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Austria
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
1
صادق زیباکلام فعال سیاسی گفت: کاش میشد کرونا راهم به پای روحانی نوشت.

آقای زیباکلام،
بدون کاش گناه شیوع کرونا به گردن آقای رئیس‌جمهور است زیرا می‌دانست ویروس وارد کشور شده اما به خاطر 22بهمن و 3اسفند کتمان کرد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: