کد خبر: ۸۴۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
امیر سیاری:
معاون هماهنگ‌کننده ارتش در جلسه با وزیر بهداشت با اشاره به توانایی‌های زیاد ارتش از اعلام آمادگی این سازمان برای کمک به وزارت بهداشت برای رفع این بیماری خبر داد.

ارتش آماده انجام اقدامات لازم برای مبارزه با کرونا استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش بعداظهر امروز در حاشیه جلسه با سعید نمکی وزیر بهداشت، با بیان اینکه ارتش این جلسه را در راستای هماهنگی‌های فی ما بین دستگاه‌ها برای استفاده از توانمندی‌های ارتش برای انجام اقدامات لازم بود.

وی افزود: ارتش امکاناتی دارد که در بحران‌های کشور از آن استفاده می‌کند و بناست از این توانایی برای رفع آلودگی و قرنطینه در سطح کلان و همچنین آموزش و اقداماتی دیگر استفاده کند، همچنین بهداری ارتش بناست با استفاده از این امکانات اقداماتی را انجام دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: