کد خبر: ۸۴۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۷
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: هدفم این است که برای استقلال مثمرثمر باشم تا تیم نتیجه بگیرد و هواداران خوشحال شوند.

رضاوند: هدفم مثمرثمر بودن برای استقلال استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آرش رضاوند درباره برتری دو بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: ما به خاطر خستگی ناشی از سفر‌های زیاد تیم، شاید مثل همیشه نبودیم، اما در روزی که خوب هم نباشیم، می‌بریم. خداراشکر می‌کنیم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و در کورس قهرمانی ماندیم.

 

وی در مورد اعتراض ذوب‌آهنی‌ها به داوری تصریح کرد: شاید گل اول ما آفساید بوده باشد، اما در طول فصل اشتباهات داوری برای استقلال زیاد بوده است.

 

هافبک تیم استقلال در مورد اینکه این روز‌ها در ترکیب آبی‌پوشان خوب بازی می‌کند، گفت: من همه تلاشم این است که برای استقلال مثمرثمر باشم. هدفم کمک به تیم است تا نتیجه بگیرد و هواداران خوشحال شوند.

 

رضاوند با اشاره به مصدومیت بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: خستگی و بازی‌های پرتعداد تأثیر زیادی داشته است. وقتی تیم کامل نباشد، به مشکلاتی می‌خوریم اما همه بازیکنان با تمام وجودشان برای استقلال بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم این روند را در لیگ ادامه دهیم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: