کد خبر: ۸۴۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۷
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد با محتکران و گرانفروشن ماسک در حال انجام است و تاکنون ۱۸ داروخانه در سراسر کشور پلمپ شده است.

پلمپ ۱۸ داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدیاسر رایگانی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضد عفوفنی کننده، گفت: گشت های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی کننده در سراسر کور انجام می شود و تاکنون در استان های آذربایجان شرقی ۷ داروخانه، البرز ۳ داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد ۳ داروخانه، اردبیل ۲ داروخانه و کرمانشاه، قزوین، زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی پلمپ شده است.

وی افزود: همچنین در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبارهای ماسک و محلول ضد عفونی کننده کشف و پلمپ شده شده است.

رایگانی تصریح کرد: اولویت ما این است که ماسک ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده شود و طبق هماهنگی با قوه قضائیه امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: