کد خبر: ۸۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۴
حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان و برگزار نشدن این بازی بهانه‌ای بود سراغ حسین قدوسی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه سرخ پایتخت برویم و در این مورد صحبت کنیم و مسائل دیگر این باشگاه پرطرفدار را با او در میان بگذاریم.
قدوسی: کاری به شکایت قلعه‌نویی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان و برگزار نشدن این بازی بهانه‌ای بود سراغ حسین قدوسی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه سرخ پایتخت برویم و در این مورد صحبت کنیم و مسائل دیگر این باشگاه پرطرفدار را با او در میان بگذاریم. قدوسی به سوالات مطرح‌شده اینچنین پاسخ داد.

شکایت قلعه‌نویی مهم نیست!

از شکایت قلعه‌نویی از محمدحسن انصاری‌فرد اطلاعی ندارم. البته ایشان زیاد شکایت می‌کنند و این خیلی غیرمنتظره نیست! با این وجود فکر می‌کنم در حال حاضر موضوع شکایت اصلا مهم نیست. تنها چیزی که الان برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش اهمیت دارد خود بازی و تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد بود. منتظریم تا رای فدراسیون در این مورد اعلام شود.

درود به صداقت جلال مرادی!

منتظریم تا همه‌چیز در مورد این بازی شفاف شود و کمیته انضباطی حق را به حق‌دار بدهد. قانون به‌صراحت در مورد این شرایط صحبت کرده و گزارش ناظر و مسئولان برگزار‌کننده این بازی هم موجود است. جلال مرادی در این مورد به‌صراحت صحبت‌هایش را مطرح کرده و باید به صداقت و‌صراحت بیان ایشان و فرمانده یگان ویژه درود فرستاد. به هر حال ما منتظریم تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد عادلانه و به‌سرعت تصمیم‌گیری و رای خود را صادر کند.

کرونا بهانه استوکس برای نیامدن!

قرار بوده استوکس قبل از بازی با سپاهان به تهران بازگردد که این اتفاق نیفتاد و غیبت او هم طولانی شد. درخصوص بحث ترس از کرونا هم هیچ‌چیزی را به باشگاه مستقیما انتقال نداده و فقط به اطرافیانش در این مورد حرف‌هایی زده است. به نظر می‌رسد همین موضوع بیماری کرونا بهانه او برای نیامدن بوده و این پذیرفتنی نیست. ما قرارداد محکمی با استوکس بسته‌ایم و خودش هم می‌داند. بهتر است در اسرع وقت بیاید و پاسخگو باشد. هر جلسه غیبت در تمرین برای این بازیکن جریمه سه‌هزار دلاری و هر جلسه غیبت در بازی‌ها 50هزار دلار برایش جریمه همراه خواهد داشت. البته این موارد به کمیته انضباطی باشگاه باز می‌گردد و آنها در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد.

زنگ خطر بدهی‌های سنگین

در مورد خبر محرومیت تیم‌های بدهکار که لیست آنها توسط فدراسیون فوتبال منتشر شده و نام پرسپولیس هم در این لیست دیده می‌شود باید بگویم اتفاق خاصی نیفتاده، اما نباید از حقیقت فاصله بگیریم که بدهی‌های باشگاه پرسپولیس زیاد است و این مساله می‌تواند مشکلات زیادی را در آینده برای این باشگاه به وجود بیاورد.

ما شکایت برانکو و بودیمیر را داریم که رای فیفا در مورد آنها هنوز صادر نشده و موظفیم بدهی گابریل و نیلسون را هم بپردازیم. بدهی‌های دیگری هم هست که نباید آنها را فراموش کنیم. کالدرون هم طلبکار است، اما هنوز شکایتی را از پرسپولیس به فیفا مطرح نکرده. با دقت این وضعیت را زیرنظر داریم و در تلاش هستیم تا این مشکلات را حل کنیم. با این وجود صدای زنگ خطر را به‌وضوح می‌شنویم و باید به فکر چاره باشیم.

4 دلیل برای وضعیت مالی خاص باشگاه

به چهاردلیل باشگاه پرسپولیس دچار چالش مالی شده؛ اولین عامل بدهی‌های سنگین است که به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. بخشی از درآمدهای باشگاه اصطلاحا «پیش‌خور» شده و زودتر از زمان وصولش مورد استفاده قرار گرفته و همین مساله دردسرهای زیادی را برای باشگاه به وجود آورده است. ضمن اینکه در حال حاضر هزینه‌های باشگاه به‌شدت افزایش یافته و باید برای پیشبرد برنامه‌های روزانه باشگاه بیشتر هزینه کنیم.

از طرفی ما مشکلاتی هم در اسپانسری پیدا کرده‌ایم. سامانه پیامکی باشگاه مدت‌ها رها شده بود و همین مساله و عوامل دیگر باعث ریزش حامیان باشگاه در این سامانه شد. همین مسائل باعث شد بدهی‌ها روزبه‌روز بیشتر شود. البته افزایش نرخ ارز را هم به این مشکلات اضافه کنید تا ببینید برخی از قراردادهای خارجی چطور از نظر ریالی افزایش چشمگیر پیدا کرده است.

امضا قرارداد اسپانسر جدید تا دو روز آینده

با بانک گردشگری بر سر تبلیغات روی پیراهن و صدور کارت‌های هواداری به توافق رسیده‌ایم و مذاکرات بر سر جزئیات این قرارداد هنوز ادامه دارد، اما ظرف دو روز آینده این قرارداد به امضا خواهد رسید. در مورد رقم نمی‌توانم حرفی بزنم، اما مطمئنا قرارداد خوبی با این اسپانسر امضا خواهد شد.

پرداختی‌ها به 50 درصد رسید

پرداختی‌ها به بازیکنان به 50 درصد رسیده و برای مربیان هم به 40 درصد رسانده‌ایم. اما هنوز مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت نشده که باید این اتفاق هم بیفتد. به بشار رسن هم 150 هزار دلار پرداخت کردیم و در حال حاضر 200 هزار دلار دیگر از طلب او باقی‌مانده است.

پیشنهاد نادری به کورتریک باید برسد نه پرسپولیس!

محمد نادری به شکل قرضی به پرسپولیس آمده و هر تیمی خواهان او شده قطعا این پیشنهاد را به تیم کورتریک ارائه می‌کند نه ما و در این باره که گفته‌اند آنتورپ خواستار جذب او شده هم اطلاعی نداریم. این بازیکن آخر فصل بازیکن کورتریک خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در این مورد نمی‌تواند اظهارنظر یا تصمیم‌گیری کند.

فعلا بحث نقل و انتقالات ممنوع!

قطعا چند نفری هستند که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود، اما فعلا ما در این مورد هیچ صحبتی نمی‌کنیم و تمرکز باشگاه روی بازی‌های فشرده و مهم این تیم در لیگ و آسیا خواهد بود. قطعا بعد از بازی‌ها در این مورد اقدام می‌کنیم و اخبارش را در اختیار هواداران قرار می‌دهیم. ما در شروع مجدد بازی‌ها هشت بازی فشرده داشته‌ایم که 6تای آن انجام شده و بیشتر آنها بدون تماشاگر تیم خودمان است و همین مساله کار را سخت می‌کند. باید مراقب باشیم این بازی‌ها را به سلامت پشت سر بگذاریم و بعد در مورد نقل‌وانتقالات تصمیم‌گیری کنیم.

شانس پرسپولیس در آسیا

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم دوم جدول فقط دو امتیاز فاصله دارد و چهار بازی دیگر پیش رو داریم. دو بازی با التعاون هم انجام نداده‌ایم و می‌توانیم امتیازات از دست رفته را در این بازی‌ها جبران کنیم و به مرحله بعد برویم. جایی برای نگران شدن نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: