کد خبر: ۸۴۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۸
لغو دیدار یکشنبه شب سپاهان مقابل پرسپولیس نشان داد که دیدار‌های این دو تیم چه برگزار شود و چه نه، همیشه با جنجال‌های زیادی روبه‌رو است.
کسی که می‌گوید «دروغگو» خودش این کاره است!به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: لغو دیدار یکشنبه شب سپاهان مقابل پرسپولیس نشان داد که دیدار‌های این دو تیم چه برگزار شود و چه نه، همیشه با جنجال‌های زیادی روبه‌رو است. هر دو تیم بعد از دیداری که برگزار نشد مدعی هستند که باید سه امتیاز به آنها برسد. کاپیتان سپاهان هم می‌گوید آنها آماده بازی بودند و البته نسبت به اظهارات برخی افراد از جمله مدیرعامل پرسپولیس و سرمربی اسبق تراکتور نیز واکنش نسبتا تندی نشان داد. گفت‌وگو با مهدی کیانی را در ادامه می‌خوانید.

از تجمع هواداران مقابل هتل شروع کنیم. ماجرا چه بود؟

بازی با پرسپولیس برای ما خیلی اهمیت داشت و 6 امتیازی بود و طبیعتا زمانی که اعلام کردند نمی‌توانیم از حضور هواداران‌مان بهره ببریم وضعیت تغییر کرد. اینکه شب بازی هواداران از چنین اتفاقی با خبر شوند آرام شدن‌شان کمی دشوار است. این‌گونه بود که ما از ساعت 14 شاهد حضور حداقل دو هزار هوادار مقابل هتل بودیم و می‌گفتند حق ندارید به استادیوم بروید. منتظر تابش بودیم که در محل حاضر شوند اما متاسفانه او نیز در استانداری بود. تا ساعت 15:30 منتظر بودیم که در آخر با کمک یگان ویژه توانستیم محل را ترک کنیم.

شما هم با هواداران معترض صحبت کردید، چرا نتوانستید آنها را قانع به عقب‌نشینی کنید؟

یکی دو نفر نبودند که بتوان آنها را قانع کرد. سوال من این است که آیا سلامتی فقط برای هواداران اهمیت دارد؟ اگر موضوع در خطر بودن مردم است پس چرا به جز بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل اجرایی مسابقه 50، 60 خبرنگار و عکاس در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند؟

به هر حال تصمیم بر این بود که بازی برگزار شود. شما ولی در زمین حاضر نشدید. چرا در راهروها به گرم کردن پرداختید؟

حدود ساعت 16:40 به ورزشگاه رسیدیم و به ما گفتند زمان ندارید که به زمین بروید و بعد از گرم کردن دوباره به رختکن برگردید. به همین دلیل در راهرو گرم کردیم که خبر آوردند پرسپولیسی‌ها سوار اتوبوس شدند. به همین دلیل قلعه‌نویی گفت تا زمانی که آنها به زمین نیامده‌اند رختکن را ترک نکنید ما هم ذکرمان را گفتیم و دعا کردیم تا کاملا برای انجام بازی آماده باشیم.

اتفاقا ذکر گفتن شما با لحن خاصی از سوی پیروانی مورد خطاب قرار گرفت.

ما هر چه داریم از همین ذکر گفتن‌هاست. همیشه پیش از بازی دعای فرج می‌خوانیم و ذکر می‌گوییم. بهتر است برخی برای خوب نشان دادن خود به هواداران اعتقادات مردم را زیر سوال نبرند.

برخی از بازیکنان پرسپولیس پس از ترک استادیوم مدعی شدند بازی 3 برصفر به نفع آنها رقم خواهد خورد و برخی نیز معتقد بودند سپاهان به دلیل کمبود بازیکن ترجیح می‌داد با پرسپولیس رو‌به‌رو نشود.

اتفاقا ما برای بازی خیلی هم آماده بودیم آنقدر هم بازیکن داریم که غصه مصدومیت یکی دو نفر را نخوریم. کمیته انضباطی تصمیم گیرنده است و با تماشای فیلم‌ها و اسنادی که وجود دارد منصفانه‌ترین و درست‌ترین تصمیم را خواهد گرفت. این وسط همه برای ما کارشناس شده‌اند!

مدیرعامل پرسپولیس نیز قلعه‌نویی را دروغگو خطاب کرده و اتفاقات بیان شده را خلاف واقعیت می‌داند.

ما دوست نداریم بی‌ادبی کنیم اما کسی که به ما می‌گوید دروغگو خودش این کاره است. باور کنید فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به جان یکدیگر بیفتیم. آقای انصاری فرد! اتفاقا ما خیلی هم مرد هستیم و وجود داریم که واقعیات را بر زبان بیاوریم.

درباره استوری‌های مهرداد میناوند درباره مردم اصفهان که بعدا از سوی او تکذیب شد هم صحبت کن.

استوری او را دیدم اتفاقا می‌خواستیم با بچه‌ها استوری مشترکی را منتشر کنیم که متوجه شدیم منکر این اتفاق شده. میناوند پیراهن سپاهان را بر تن کرده و نون و نمک مردم اصفهان را خورده است. مردم آنقدر گرفتاری دارند که باید به فکر همدل کردن آنها باشیم، نه که به این حرف و حدیث‌ها دامن بزنیم.

حرف دیگری دارید؟

بله، می‌خواهم خطاب به محمد تقوی صحبت کنم، آقای تقوی! تیم ما آنقدر بزرگ است که امثال تو حتی نباید درباره آن نظر بدهند. تو اگر قانونمدار بودی در تراکتور می‌ماندی، نه اینکه تیمت را وسط راه ول کنی و بروی. این افراد آن سوی دنیا نشسته‌اند و با حرف‌های خود می‌خواهند مردم ایران را به جان هم بیندازند. بهتر است او و امثال او این خودشیرینی‌ها را تمام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: