کد خبر: ۸۴۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۳۲
با توجه به حساسیت کرونایی و نیاز شدید مردم به استفاده از ماسک و ژل های ضد عفونی کننده، این کالاهای ضروری در داروخانه های زاهدان و خاش کمیاب و یا نایاب شده است.

ماسک و ژل های ضد عفونی کننده در زاهدان و خاش نایاب شدبه گزارش خبرداغ ، شماری از شهروندان خواهان بررسی و رسیدگی مسئولان بهداشتی و سازمان غذا و دارو با متخلفان این موضوع شده اند.

محمد گنجعلی بیان کرد: در شرایط حساس شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد که امکانات و تجهیزات بهداشتی با فراوانی و حتی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد. اکثر داروخانه های ماسک و ژل ضد عفونی کننده برای استفاده مردم ندارند و مشخص نیست این کالاها کمیاب و یا نایاب شده اند.

 

شهروند دیگری نیز بیان کرد: مقامات بهداشتی باید به دور از هر گونه پنهان کاری پاسخی شفاف به مردم ارائه دهند تا مردم بدانند برای مقابله با بیماری های واگیردار و ویروسی چگونه عمل کنند.

رضا قلندرزهی افزود: اگر فردی به یک بیماری مبتلا شده و تحت درمان است، باید به مردم اطلاع رسانی شود تا بیشتر مراقب سلامتی خود و فرزندان شان باشند.

وی ادامه داد: از ضرورت های مهم برای مقابله با بیماری و یا کاهش دادن خطرات همه گیری آن تعطیلی مدارس و دانشگاهها و ادارات پرتردد بوده که بخشی از این کار تا مدتی محدود انجام شده، اما ضرورت دارد که به بهداشت مدارس و اماکن عمومی و بهداشت فردی بیشتر اهمیت داده شود.

این شهروند گفت: بسیاری از مدارس بویژه در حاشیه شهر و نقاط روستایی وضعیت مناسبی ندارند و از حداقل امکانات و تجهیزات بهداشتی محروم اند که می طلبد بیش از این به مباحث بهداشتی اهمیت داده شود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: