کد خبر: ۸۴۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح از اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز نظامی و مجموعه های تابعه این ستاد خبر داد.

اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با کرونا در مراکز نظامیبه گزارش خبرداغ ، یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح درباره وضعیت مراکز نظامی سراسر کشور و تدابیر نیروهای مسلح در خصوص پیشگیری از ابتلای سربازان و کارکنان نیروهای مسلح به ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس ابلاغ اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح به تمام مراکز نظامی و تابعه این ستاد تدابیر لازم در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی گفت: پایش سلامتی سربازان و کارکنان نیروهای مسلح روزانه انجام می‌شود و موارد مشکوکی که حتی دارای علائم سرماخوردگی ساده باشد، جدا سازی شده و مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: