کد خبر: ۸۴۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۱
وزارت خارجه اتریش با انتشار بیانیه‌ای به بیان جزئیات سفر وزیر امور خارجه اتریش به ایران پرداخت.

بیانیه وزارت خارجه اتریش در مورد سفر وزیر وزیر امور خارجه این کشور به ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وزارت امور خارجه اتریش در توییتر خود در مورد سفر الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش به ایران نوشت: شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش در تهران با ظریف درباره برجام و ضرورت حفظ آن دیدار و گفت‌وگو کرد. او بر حمایت اتریش و اتحادیه اروپا از یک راهکار سیاسی که به ثبات منطقه‌ای و ایجاد امنیت کمک کند، تاکید کرد.

وزارت خارجه اتریش در ادامه نوشت: شالنبرگ و ظریف گفت‌وگویی صریح و روشن درباره طیف وسیعی از مسائل مانند منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای، اوضاع منطقه و شیوع کرونا داشتند. او همچنین بر حفاظت از حقوق بشر در ایران و تعلیق حکم های اعدام تاکید کرد.

شالنبرگ در دیدار با حسن روحانی بر تعهد اتریش برای کمک به ایجاد دوباره اعتماد در منطقه تاکید کرد و گفت که تمامی طرف‌ها باید تعهداتشان در برجام را رعایت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: