کد خبر: ۸۴۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۴۴۷
غلامرضا رفیعی وکیل بین المللی فوتبال درباره بازی سپاهان و پرسپولیس می گوید: این اتفاق اگر هرکجای دنیا رخ دهد در ظرف ۷ روز رای صادر و نتیجه آن سه برصفر خواهد بود.

بازی باید ۳-۰ به سود پرسپولیس اعلام شود/ به سپاهان هشدار می‌دهم روی چنین بهانه‌ای پافشاری نکنندبه گزارش خبرداغ ، غلامرضا رفیعی وکیل بین المللی فوتبال درباره حواشی به وجود آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس و اینکه این بازی برگزار نشد گفت: «این بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود و این موضوع مشمول ماده ۶۲ آیین‌نامه انضباطی و ماده ۸ آیین‌نامه سازمان لیگ می‌شود. به هیچ عنوان بهانه تیم سپاهان در این رابطه جزو حوادث قهری و خارج از کنترل محسوب نمی‌شود. به مدیران باشگاه سپاهان هشدار می‌دهم اگر چنین بهانه‌ای را مطرح و برآن پافشاری کنند بهترین دلیل و مدرک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهند که میزبانی آنها در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود. رای این بازی کاملا مشخص است. این اتفاق اگر هرکجای دنیا رخ دهد در ظرف ۷ روز رای صادر و نتیجه آن سه برصفر خواهد بود.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: