کد خبر: ۸۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۳۸۷
معاون کل وزارت بهداشت خبر فوت ۵۰ نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا را تکذیب کرد. او گفت: اگر تعداد فوت شدگان قم نصف یا حتی یک چهارم این عدد هم باشد، استعفا می‌دهم .

معاون وزیر بهداشت: فوت ۵۱ نفر بر اثر کرونا را تکذیب می‌کنم / اگر تعداد فوت شدگان قم تاکنون یک چهارم این عدد هم باشد، استعفا می‌دهم / شمار فوت شده‌ها ۱۲ نفر است / تعداد افراد مبتلا ۵۹ تا ۶۱ نفر استمعاون کل وزارت بهداشت خبر فوت ۵۰ نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت درباره آخرین آمار شدگان فوت شدگان بر اثر کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۴ نفر به جمع فوت شدگان اضافه شده است و به ۱۲ نفر رسیده است. افراد مبتلا که تست آن‌ها مثبت شده نیز ۵۹ الی ۶۱ نفر است.

وی افزود: تعداد فوت شده اگر صورت باشد، مخرج تعداد افرادی است که مشکوک هستند و فوتی ما از میان افراد مشکوک نزدیک به یک درصد است.

معاون کل وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: فوت ۵۱ نفر را تکذیب می‌کنیم، هیچ کس صلاحیت اعلام اخبار در این زمینه را ندارد.

او گفت: اگر تعداد فوت شدگان قم نصف یا حتی یک چهارم این عدد هم باشد، استعفا می‌دهم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: