کد خبر: ۸۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۱۹
ماجرای تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بر اساس فیلم‌ها، تصاویر و صداهای موجود و حضور مربیان، مدیران و سرپرستان هر دو تیم به قدری خاص و جالب است که یک برنامه چند ساعته ۹۰ را می‌شد به همین داستان اختصاص داد.

وای اگر امشب عادل بود و ۹۰ پخش می‌شد...به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: یک لحظه تصور کنید دوشنبه شب (یعنی همین امشب) با حضور عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰، قرار بود درباره تمام اتفاقات بازی برگزار نشده و ناکام سپاهان و پرسپولیس بحث شود؛ در این صورت شما برای مکث عقربه های ساعت روی ۱۰:۳۰ چقدر لحظه شماری می کردید؟

هنوز از شب هایی که ۹۰ با وجود فردوسی پور به برنامه ای مرجع در خصوص مباحث مختلف فوتبالی تبدیل شده بود زمان زیادی نمی گذرد اما در این فاصله زمانی از به محاق رفتن ۹۰ می گذرد، هیچ کس جای فروسی پور و هیچ برنامه ای هم جای ۹۰ را نگرفت.

ماجرای تیم های سپاهان و پرسپولیس بر اساس فیلم ها، تصاویر و صداهای موجود و حضور مربیان، مدیران و سرپرستان هر دو تیم به قدری خاص و جالب است که یک برنامه چند ساعته ۹۰ را می شد به همین داستان اختصاص داد.

در این برنامه بی تردید با سوالات فردوسی پور، حضور میهمانان تلفنی و حضوری و ... ابعاد این حادثه و چرایی آن موشکافی می شد و حتی در بزنگاهی که نیاز به داغ شدن بحث ها بود شاید شاهد مجادله هایی هم بودیم. در هر حال آنچه مسلم بود، ابعاد یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران، بدون تعارف با صراحت تمام به بحث گذاشته و در نهایت قضاوت به بینندگان و مخاطبان ۹۰ واگذار می شد.

از آن روزها خیلی نگذشته اما حقیقت ماجرا این است که از آن لحظه های خوب خیلی دور شده ایم. جای فردوسی پور در مناقشه هایی مانند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران و همین ماجرای بازی نافرجام سپاهان و پرسپولیس خالی است؛ خیلی هم خالی است...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: