کد خبر: ۸۴۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۹
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: در جلسه هماهنگی قبل از بازی به ما گفتند اگر تماشاگر نباشد ما بازی نخواهیم کرد و این موضع باشگاه سپاهان است.

سرپرست پرسپولیس آب پاکی را روی دست سپاهان ریختبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه منیجر میتینگ سرپرست باشگاه سپاهان با صراحت گفت اگر تماشاگر نباشد ما بازی نخواهیم کرد و این موضع باشگاه سپاهان است.

 

وی افزود: ما به قانون احترام می‌گذاریم و دوستان گفتند قانون و نظر مردم. ما فیلم داریم که دوستان از جلوی در هتل سپاهان اعلام کردند که به بازی نروید تا 3 بر صفر شود. ما هم قوانین را بلد هستیم و باید احترام بگذاریم.

 

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: مگر هواداران ما رفتند که می‌گویند این اتفاق رخ ندهد. ما به احترام به فوتبال آن نیم ساعت را رعایت کردم و قبول کردیم. مگر تیم حریف در ورزشگاه بوده که مثلا برق قطع شده، سیل آمده که دوستان نیامدند. الان فرار رو به جلو می‌کنند، می‌گویند ما در راهرو در حال گرم کردن بودیم، در کدام بازی سپاهان مقابل حریفانش در راهرو تیمش را گرم کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: 30 دقیقه صبر کردیم و در حال رفتن بودیم به ما می‌گویند سپاهان در حال گرم کردن در راهرو است، در کدام بازی آن‌ها در راهرو خود را گرم کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: