کد خبر: ۸۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۶
پمپئو مدعی شد:
پمپئو مدعی شد که به زودی تحریم‌های بین المللی را علیه ایران اعمال می‌کنیم.

به زودی تحریم‌های بین‌المللی را علیه ایران اعمال می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا گفت: در ماه‌های آینده به همراه ترامپ تصمیم می‌گیریم که از سازمان ملل برای فعال کردن برخی تحریم‌های بین‌المللی بر ایران درخواستی داشته باشیم.

وی در ادامه در مورد لغو تحریم تسلیحاتی گفت: ما موشک‌هایی به عربستان از یمن ارسال کردیم فروش همان موشک‌ها به ایران، طی مدت هشت ماه قانونی خواهد شد. ما در مقابله با آن مصمم و ثابت قدم هستیم و می‌خواهیم آن را متوقف کنیم. با دوستان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی‌مان در این باره مذاکره کرده‌ایم. آن‌ها هم این موضوع را می‌دانند و به خطر آگاه هستند.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه در مورد برجام گفت: آن‌ها تصور می‌کنند که باقی ماندن در توافق به نفع آن‌ها است. اما ایران بخش مهمی از برجام را که در زمینه‌ غنی‌سازی اورانیوم است زیر پا می‌گذارد.

 به نقل از واشنگتن فری بیکن؛ پمپئو همچنین در مورد نفوذ ایران در لبنان مدعی شد: کشورهای عربی و آمریکا خواهان آن هستند که لبنان تحت نفوذ ایران و حزب الله نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: