کد خبر: ۸۴۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شد در 9 استان تا پایان هفته موزه‌ها تعطیل شود.

ویروس کرونا موزه‌ها را هم تعطیل کردبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا کارگر مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی درباره تمهیدات این وزارتخانه با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ما هم بر این اساس تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم و بازدید از موزه‌هایی که در استان‌های در معرض شیوع ویروس قرار دارند ممنوع است و هر استانی که وزارت بهداشت اعلام کند، موزه‌های تعطیل خواهد شد.

وی یادآور شد: تا پایان این هفته بازدید از موزه‌های 9 استان از جمله تهران، قم، گیلان و سایر استان‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کند ممنوع است و نسبت به تعطیلی این موزه‌ها نیز اقدام شده است.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: