کد خبر: ۸۴۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۷۲
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به توضیح اقدامات صورت گرفته در خصوص دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا پرداخت.

دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در هرمزگان بستری هستندبه گزارش خبرداغ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به توضیح اقدامات صورت گرفته در خصوص دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا پرداخت.

فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تکذیب شایعات پخش شده در فضای مجازی، اظهار کرد: دو بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های شهید محمدی بندرعباس و پیامبر اعظم قشم بستری هستند.

وی با بیان اینکه در صورت مثبت شدن بیماری به ویروس کرونا اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راه انتقال این بیماری تماس با اشیاء یا محیط آلوده و فرد بیمار است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این بیماری ممکن است از راه تنفس نیز از فرد بیمار به فرد سالم منتقل شود، خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت فاصله بیش از یک متر با فرد بیمار ضروری است.

وی از همه هرمزگانی خواست از سفر و حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و شلوغ خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: