کد خبر: ۸۴۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۵
شیخ دیاباته در حالی به ایران برگشته که نمی‌‌تواند برای استقلال بازی کند. دیروز از باشگاه خبر رسید این بازیکن حدود ۶ بازی این تیم را از دست می‌دهد.

دیاباته دیدارهای سخت استقلال را از دست داد؟به گزارش خبرداغ، یعنی در خوش‌بینانه‌ترین حالت، ممکن است دیاباته قبل از پایان سال ۹۸ تنها و تنها در ۲ بازی استقلال حاضر شود. این خبر خوبی برای باشگاه استقلال نیست. آن‌ها تصور می‌کردند دیاباته در زمان ترک ایران بتواند مراحل درمانی خود را خوب سپری کند و در بازگشت به کشور بتواند بازی کند اما او در حالی برگشته که مصدوم است! این‌که چه اتفاقی افتاده و آیا باشگاه استقلال پیگیر این موضوع است، بماند چون هنوز هیچ کس درباره او به روشنی توضیح نمی‌‌دهد. تشخیص اولیه پزشکان این است که او حدودا ۳ هفته نمی‌‌تواند بازی کند ولی با این حال عکسبرداری به طور کامل وضعیت پای دیاباته را مشخص خواهد کرد. این در حالی است که استقلال در روزهای پایانی سال، دیدارهای سخت و فشرده‌ای را پیش‌رو دارد.

منبع: آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: